Често задавани въпроси

КАК ДА ПЛАТЯ С ДЕБИТНА ИЛИ КРЕДИТНА КАРТА?

При заплащане с карта:
След като сте избрали продуктът които искате да купите , натискате бутона    , след което трябва да изберете начин на плащане (с кредитна или дебитна карта) 

И след като попълните данните (адрес и имена за доставка) се отваря платежна страница на обслужващата ни банка (UCB), където въвеждате данните на вашата карта

Ако сте регистрирани в схемата за идентификация Verified by    или    SecureCode се отваря автентикационна страница на вашата банка издател, където въвеждате паролата си за идентификация
При успешна транзакция, на екрана се визуализира транзакционна бележка, която разпечатвате или запазвате.

КАК МОГА ДА СЕ СВЪРЖА С ВАС АКО ИМАМ ВЪПРОСИ?

Използвайте посочените телефони  и e-mail в страницата за контакти за всякакви въпроси, препоръки, предложения и критики.

МОГА ЛИ ДА ОТКАЖА ПОРЪЧКАТА СИ?

Да можете. Като клиенти Вие имате право да откажете получаването на заявената покупка, когато тя е доставена при едно от следните условия:Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка и това може да се установи чрез обикновения й преглед;Цената, която следва да заплатите, не съответства на дължимата сума;При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката,Вие може да искате доставената Ви стока да бъде заменена със съответстваща на направената от Вас заявка за покупка в срок от 24 часа от получаването й;Имате право, без да дължите обезщетение, да се откажете от сключения договор в срок 14 дни, считано от деня, следващ получаването на стоката.

КАКВИ ПРАВА ИМАМ КАТО ПОТРЕБИТЕЛ ? ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ (ЗЗП)

На този адрес: www.kzp.bg можете да намерите подробна информация за вашите права.

ЦЕНИТЕ КРАЙНИ ЛИ СА?

Всички цени в сайта са с включено ДДС!
При поръчване на определен продукт го получавате на цената, на която сте го заявили, стига да не е изчерпан като наличност, с което ние своевременно ще Ви уведомим.

ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА НАПРАВЯ ПРОМЕНИ ПО ПОРЪЧКАТА СИ ?

Промяна може да бъде осъществена преди финализиране на поръчката.
В случай , че сте завършили поръчката си, а е нужна промяна, може да се свържете с нас на телефон +359 892 968 684.